Hoe retourneer ik mijn artikelen?

Mijn aankoop is geleverd via Bpost.

Stappenplan2

 


1. Neem contact op met onze klantendienst: info@zorgbaar.be

 

2. Wij brengen onze dienst na verkoop op de hoogte.

 

3. Voeg het ingevulde retourformulier en bewijs van aankoop bij je pakketje in de origineel verpakking.

Dit formulier kan je downloaden op deze pagina. 

 

4. Breng je artikel binnen bij je lokaal postpunt of in één van onze afhaalpunten. (zie contactpagina)

 

 

Mijn aankoop is geleverd in een afhaalpunt.

Stappenplan2

 


1. Neem contact op met onze klantendienst: info@zorgbaar.be

 

2. Wij brengen onze dienst na verkoop en het door u gekozen afhaalpunt op de hoogte.

 

3. Voeg het ingevulde retourformulier en bewijs van aankoop bij je pakketje in de orgineel verpakking.

Dit formulier kan je downloaden op deze pagina. 

 

4. Breng je artikel binnen bij je lokaal postpunt of in één van onze afhaalpunten. (zie contactpagina).